sunnuntai 7. tammikuuta 2018

Let's do it better!

Mä olen aina ollut huono melkein kaikessa. Kädentaitoja ei ole ollenkaan (saati hermoja niihin), matemaattisia kykyjä ei todellakaan ole ja liikuntakin on vähän niin ja näin. En hallitse myöskään ihmissuhteita, olen huono ihmisten kanssa. Kovin montaa asiaa ei ole,
joissa olisin ns. hyvä, mutta ehkä ne ovat sitäkin tärkeämpiä. Yritän tehdä tästä positiivisen, pilke silmäkulmassa tehdyn postauksen. 














🎱 Äiti. Olen hyvä äiti, vaikkei kaikki sitä mieltä olisikaan. Onneksi itse tiedän miten asiat ovat. Täydellistä minusta ei saa ikinä, mutta enpä sitä haluakkaan, minulle riittää se, että olen hyvä. Lapset on henki ja elämä, ja niiden puolesta teen mitä vaan. 




🎱 Leipominen. En voi väittää, että olisin HYVÄ siinä, koska kauniitahan niistä ei saa, ei sitten mitenkään, mutta maku on yleisesti ottaen hyvä. Harvoin olen leiponut mitään "pahanmakuista". 


Hopeatoffee-turkinpippuripalat


🎱 Näytteleminen. Se on vaan on. Vaikka itse sanonkin, niin siinä olen oikeasti hyvä. Pystyn pokerinaamalla vetämään jotain ihan älytöntä, ja lahjojakin siihen ehkä olisi. Olin aina koulun näytelmissä mukana vapaaehtoisesti. Ja tietyssä mielentilassa pystyn improvisoimaan melkein mitä tahansa.



🎱 Vaikka olenkin huono ihmissuhteissa, niin ystävänä olen kai myös ihan hyvä. Kuuntelen, ja olen aina paikalla kun tarvitaan, vaikka sitten keskellä yötä, mutta olen. En huutele asioita muille, ja olen lojaali. Ja annahan olla, kun joku sinua satuttaa... No, loput voi lukea alibista, vai miten se meni 😂 💖💋




🎱 Laulaminen. Tästä on monia eri mielipiteitä, eikä omakaan ole ihan sitä, että se ääni kaunis olisi (se jostain syystä pilaantuu kun joutuu kosketuksiin ilman kanssa 😄 ), mutta nuotissa pysyn sentään. Ja tykkään. Todella, todella paljon tykkään, laulan aina. Melkein se niin on mennyt, että "jos Hellu ei laula, sillä ei ole kaikki hyvin" 😏 


🎱 Lukeminen. Tästä olen tykännyt ihan lapsesta asti, ja olen edelleenkin aina kun mahdollista nenä kiinni kirjassa. Tykkään myös lukea ääneen, ja osaan äänelläni ns värittää lukemaani, ettei se ole vain sellaista tasapaksua molotusta. Kirjahaastettakin harkitsin, mutta totesin, etten jaksa alkaa etsimään 50 kirjaa tietyn aihepiirin mukaan. Kirjastokortti minun itseasiassa pitäisi hommata, minulla on vain vanha "norppakortti", ei tätä nykyistä "Heiliä" vai mikä ikinä onkaan.

🎱 Olen hyvä olemaan ihan vaan oma itseni 😆 Vaikka näytteleminen olisikin minun juttu, niin silti en voisi kuvitellakkaan esittäväni jotain muuta mitä oikeasti olen, en edes pysty siihen. Olen valitettavasti liian aito, välillä ehkä olisi hyvä olla jotain muuta. "Mie oon vaan mie", oma ihanankamala itteni 😄 

🎱 On myös paljon negatiivisia asioita, joissa olen valitettavasti hyvä, mutta lupasin alussa pitää tämän positiivisena, joten ne jääköön mainitsematta tällä erää.


Kerrohan minulle, missä juuri sinä olet hyvä? Näitä postauksia kuitenkin lukee 50-150 ihmistä laskurin mukaan, niin olisi kiva, jos joku teistä käydessään jättäisi sanan tai pari 😊 Jokatapauksessa, vaikket kommenttia jättäisikään, toivotan hyvää uutta vuotta kaikille kävijöille! 😘

ps. Nyt vasta hiffasin, että tänne saa oikeita hymiöitäkin... Blogi ollut täällä kuitenkin... No, aika monta vuotta 😅

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti